Puoluekokous 2018 - majoitus

Vihreiden kokousvieraille on varattu majoituskiintiö kahteen hotelliin Vantaan Tikkurilassa. Kukin vieras tai yhdistys varaa ja maksaa majoituksen itse.

Sokos Hotel Vantaa

Hertaksentie 2, Tikkurila. Hotelli sijaitsee kivenheiton päässä Tikkurilan asemalta. Tikkurilasta on kolme asemanväliä Korsoon, jossa kokous pidetään.

Huoneita on rajattu määrä. Hinnat / vrk: standard 1 hh 90 €, standard 2 hh 110 €. Kyseessä on erikoishinta puoluekokousta varten ja hinnasta ei myönnetä S-ryhmän kanta-asiakasetuja. Hintaan sisältyy aamiainen, sauna ja wifi. Varaukset kiintiöstä "Vihreät" viimeistään 17.5.: 020 1234 600, sokos.hotels@sok.fi.

Hotelli Tikkurila

Läntinen Valkoisenlähteentie 52, Tikkurila. Hotelli sijaitsee 1,5 km:n päässä Tikkurilan asemalta, mutta hotellin ja kokouspaikan väliä pääsee lyhyemmällä kävelyllä myös bussilla. Vaihtoehtoja voi tutkia reittioppaasta.

Huoneita on rajattu määrä. Hinnat / vrk: 1 hh 64 €, 2 hh 83 €, 3 hh 95 € (kolmas sänky on seinästä laskettava yläsänky). Hinnat sisältävät aamiaisen noutopöydästä. Varaukset kiintiöstä "Vihreät 2018" viimeistään 16.5.: hotelli@urheilupuisto.com, puh 043 825 2928.

Lattiamajoitus. Tuttuun tapaan puoluekokouksessa on tarjolla myös maksuton lattiamajoitus. Lattiamajoitus järjestetään Tikkurilan lukion tiloissa, Valkoisenlähteentie 53. Lattiamajoitukseen tarvitset oman makuualustan. Ilmoittautuminen lattiamajoitukseen 8.6. mennessä.  Ilmoittaudu lomakkeella