Puoluekokous 2019 - äänivaltaiset edustajat

Jäsenyhdistysten saama äänivaltaisten edustajien lukumäärä on vahvistettu puoluehallituksessa ja tiedotettu yhdistyksille helmikuussa.

Puoluekokousedustajien valinta pitää vihreiden yhdistysten sääntöjen mukaan tehdä yhdistyksen yleiskokouksessa. Yleiskokous voi erikseen valtuuttaa yhdistyksen hallituksen valitsemaan osan edustajista (tai kaikki). Muistakaa valita riittävä määrä varaedustajia poissaolojen varalle.

Alla on valtakirjalomake, jonka yhdistys täyttää, tulostaa ja allekirjoittaa. (Huom: piiri- ja liittojärjestöille on oma lomake "kattojärjestö".) Allekirjoituksen jälkeen lomake skannataan pdf:ksi. Myös jpg-tiedosto eli valokuva käy, kunhan se on riittävän selkeä. Nimeä tiedosto yhdistyksen nimellä, esim. MetsakulmanVihreat.pdf (ei lyhenteita, kiitos). Lomake lähetetään puolueelle nettilomakkeen kautta. Toivomme ilmoituksia viimeistään 23.5.

Edustajien ilmoittaminen ja valtakirjan toimitus -lomake HUOM: Nettilomakkeen käyttö vaatii Google-tunnuksen. Yhdistyksen hallituksesta löytynee henkilö, jolla tällainen on ja voi toimittaa tiedot. Ellei valtakirjalomakkeen lataaminen onnistu, sen voi lähettää sähköpostilla toimistopaallikko@vihreat.fi.

Puoluekokouksen pääsivulle