Vihreät SuomiAreenalla

Tervetuloa Vihreiden tapahtumiin Porin SuomiAreenalla 2018! Vihreät on mukana SuomiAreenalla Porissa isolla joukolla ja kiinnostavalla ohjelmalla. Luvassa on tuttuun tapaan keskusteluja, toimintaa ja aurinkoista terassitunnelmaa. Mukana menossa Satakunnan Vihreät, Vihreät Nuoret, Vihreät Naiset, Vihreä Lanka ja Ajatuspaja Visio.

MAANANTAINA 16.7.

VIHREIDEN PUOLUEPÄIVÄ

klo 11:30 - 12:30, Purje-lava Raatihuoneenpuistossa

Likainen loppu vai puhdas tulevaisuus? -Ympäristöpolitiikan vaikeat kysymykset
Puhujina Touko Aalto, Krista Mikkonen, Maria Ohisalo, Olli-Poika Parviainen, Emma Kari, Outi Alanko-Kahiluoto, Veli Liikanen ja Ozan Yanar
Juontajana Jari Hanska

PUOLUEPÄIVÄN FEMINISTISET JATKOT

klo 16:00 alkaen Rakennuskulttuuritalo Toivo ja Korsmanin talo

Tervetuloa Vihreiden Naisten drinkeille! Ohjelmassa on rentoa yhdessäoloa lasillisen äärellä. Tasa-arvon nimissä kaikki tervetuloa!

TIISTAINA 17.7.

VIHREIDEN TORIVARTTI

klo 9:20 - 9:40, MTV-lava Kauppatorilla

Vihreät Nuoret tuo eri puolueiden poliitikot lavalle kisaamaan nopeassa sanailussa. Leikkimielisen visan juontavat Vihreiden Nuorten puheenjohtajat Iiris Suomela ja Sameli Sivonen.

KESKIVIIKKONA 18.7.

Vihreiden Naisten puheenjohtaja Emma Kari mukana puolueiden yhteisessä ohjelmassa "Puolueet yhdessä: tasa-arvotyö"
klo 14:30-15:30, MTV-lava kauppatorilla

TOUKON TERASSIDRINKIT

klo 17:30-19 Terrace Bar & Restaurant

Lämpimästi tervetuloa Touko Aallon terassidrinkeille vihreässä seurassa Porin SuomiAreenassa ke 18.7.2018! Terassidrinkit nautitaan klo 17.30-19.00 Terrace Bar & Restaurant -ravintolassa Porin Yrjönkadulla. Ohjelmassa on rentoa yhdessäoloa lasillisen äärellä. Mukana tapahtumassa kansanedustajia ja puolueen johtoa. Sateen sattuessa siirrymme saman ravintolan sisätiloihin.

TORSTAINA 19.7.

Vihreiden Nuorten puheenjohtaja Iiris Suomela mukana puolueiden yhteisessä ohjelmassa "Puolueet yhdessä: nuorisoliittojen puheenjohtajat lavalla"
klo 14:30-15:30, MTV-lava Kauppatorilla.

Vihreät SuomiAreenalla Facebookissa >

Koko SuomiAreenan ohjelma >

Osallistu keskusteluun somessa #vihreät #suomiareena

Puolueet yhdessä Kansalaistorilla

Vihreät on mukana Puolueet yhdessä -teltalla Kansalaistorilla. Teltta löytyy MTV-lavan vierestä.

Paikalla

Kansanedustajat Touko Aalto, Krista Mikkonen, Emma Kari, Olli-Poika Parviainen, Outi Alanko-Kahiluoto, Johanna Karimäki ja Ozan Yanar, europarlamentaarikko Heidi Hautala, varapuheenjohtajat Maria Ohisalo ja Veli Liikanen sekä puoluesihteeri Lasse Miettinen.

Vihreät SuomiAreenan tilaisuuksissa