Tervetuloa Vihreiden mediasivulle! Täältä löydät kootusti muun muassa Vihreiden kansanedustajien ja ministerien uusimmat blogimerkinnät, puolueen ja eduskuntaryhmän tiedotteet, kuvia ja yhteystietoja. Materiaaleista löydät tuoreimpien tilaisuuksien oheismateriaaleja yms.

Yhteystiedot

Poliitikkojen, puoluetoimiston ja puolueen toimielinten yhteystiedot löytyvät Yhteystiedot-sivulta.

Viestintä

Vihreiden viestinnän suunnittelusta ja mediayhteyksistä vastaavat viestintäsuunnittelijat.

Ville-Veikko Mastomäki
ville-veikko.mastomaki@vihreat.fi
Fredrikinkatu 33 A, 00120 Helsinki

Anita Nousiainen (19.5. alkaen)
anita.nousiainen@vihreat.fi
Fredrikinkatu 33 A, 00120 Helsinki

Valokuvia ja logoja median käyttöön

Mediapankistamme löytyvät muun muassa kansanedustajien, ministerien ja muiden Vihreiden avainhenkilöiden valokuvia sekä logomme netti- ja painokelpoiset versiot. Kuvien käyttö on sallittua medialle. Muuta käyttöä varten on pyydettävä lupa viestintäsuunnittelijoilta. Eurovaaliehdokkaidemme kuvat löydät myös mediapankista.

Vihreiden tiedotteet ja kannanotot; Vihreä blogi

Tiedotesivultamme löydät sekä uudet että vanhat tiedotteemme. Voit myös tilata tiedotteet rss-syötteenä.

Vihreä blogi - Vihreiden pääblogi, johon kirjoittavat kansanedustaja ja puoluejohto - on myös saatavilla rss-syötteenä.

Uusimmat tiedotteet, Vihreän blogin artikkelit sekä Vihreiden kansanedustajien ja ministerien uusimmat blogimerkinnät löytyvät myös alta.