Tue vihreämpää huomista – nyt jos koskaan!

Äänellä suojellaan meidän kaikkien yhteistä luontoamme. Nyt jos koskaan, Vihreät De Gröna.

Nyt jos koskaan on tehtävä isoja ratkaisuja. Niin ympäristön, köyhyyden, työpaikkojen kuin koulutuksenkin osalta olemme tulossa rajoille, joilta ei ole paluuta. Juuri nyt on luotava edellytykset kestävälle tulevaisuudelle, vihreälle työlle ja reilulle taloudelle. Leikkaamalla syntyy vain köyhempi ja kurjempi Suomi.

Ilmastonmuutosta ei ole peruttu, vaan se vyöryy yhä voimakkaammin eteenpäin. Muissa puolueissa ilmastolle on paikka lähinnä juhlapuheissa. Perinteisen luonnonsuojelun asema on vielä synkempi, kun jopa ympäristöministeriön lakkauttamista ajetaan eteenpäin. Planeetan kestokyky on rajoilla. Nyt jos koskaan on muutettava suuntaa.

Suomalainen koulu oli maailmalla kadehdittu vielä muutamia vuosia sitten. Nyt koulutuksesta on leikattu jo aivan liikaa. Ei kuitenkaan ole vielä myöhäistä pysäyttää kehitystä ja tehdä maailman paras koulu.

Nyt jos koskaan tarvitaan tukea näille tärkeille asioille!

Tuellasi pystymme hankkimaan vaalivideollemme näkyvyyttä verkossa ja jopa kansallisessa TV:ssä.

Katso vaalivideomme ennen muita ->

• 5 000 eurolla kykenemme tekemään verkkovideokampanjan, jonka avulla tavoitamme kymmeniä tuhansia suomalaisia.
  • 15 000 eurolla kykenemme näyttämään vaaliideon kansallisen tason TV-mainoksena yhden kerran.
  • 50 000 eurolla kykenemme toteuttamaan kunnollisen TV-mainoskampanjan.

Pienistä puroista kasvaa suuri virta. Jo kympin tai kahdenkin lahjoituksella on todellista merkitystä! Mainokset on tilattava ennakkoäänestyksen alkuun mennessä (8.4.), joten lahjoita heti!

LAHJOITA NYT ->