Voit saada oman leijonan mukaan jellonaäänestykseen - tuunaa leijonalogosta haluamasi ja lähetä se meille!

1. Lataa koneellesi leijonapohja: PDF - PNG

2. Tuunaa leijona haluamaksesi omalla kuvankäsittelyohjelmallasi

3. Lähetä leijonatuunauksesi sähköpostitse osoitteeseen verkkomedia@vihreat.fi. Voit myös ladata leijonatuunauksen nettiin, esimerkiksi ImageShack-palveluun, ja lähettää linkin edellä kerrottuun osoitteeseen.

4. Mikäli kuva läpäisee esitarkastuksen, laitamme sen mukaan äänestykseen. Kaikkien äänestäjien kesken arvomme kolme yllätyspalkintoa. Viisi eniten ääniä saanutta leijonamuokkausta esiintyvät Vihreiden vaalivalvojaisissa Helsingin Tavastia-klubilla 17.4.2010. Mainitse myös, haluatko mainetta ja kunniaa ja saada nimesi julki Vihreiden nettisivuilla sekä vaalivalvojaisissa, vai haluatko pysyä nimettömänä taiteilijana.

Huom: lähettämällä leijonamuokkauksen sitoudut siihen, että teoksesi julkaistaan vapaasti kaikkien muokattavaksi, eli siirretään ns. public domainiin. Lue public domainista lisää täältä.