Työryhmät 2016 - 2017

Vihreiden eduskuntaryhmän, puoluehallituksen ja valtuuskunnan työn tukemiseksi on perustettu useita työryhmiä. Työryhmien jäsenet on pääosin nimetty puoluehallituksen kokouksessa 12.12.2015.

Ympäristö- ja luonnonsuojelutyöryhmä:
pj. Harri Hölttä ja Jarmo Nieminen, Esa Aalto, Jussi Airaksinen, Jussi Heinämies, Ari Jäntti, Hanna Lakkala, Maiju Lanki, Anneli Lyytikkä, Tarja Pasma, Anni Pinomaa, Johanna Riitakorpi, Heikki Susiluoma

Ilmasto- ja energiapoliittinen työryhmä:
pj. Jessica Karhu ja pj. Antti Van Wonterghem, jäsenet Esa Aalto, Atte Harjanne, Ernesto Hartikainen, Pekka Lähde, Johanna Hiltunen, Aino-Kaisa Manninen, Jani Mäkinen, Ari Paanala, Maria Vuorelma (nimetty 23.1.2016)

Maa- ja metsätalouspoliittinen työryhmä:
pj. Silja Keränen, Tarja Haaranen, Sampsa Heinonen, Mikko Kiesiläinen, Lea-Elina Nikkilä, Juha Ossi, Kari Tiilikkala, Kyllikki Toivainen,Irena Ulvinen

Turvallisuus- ja puolustuspoliittinen työryhmä:
pj. Alviina Alametsä ja pj. Andrei Sergejeff, Atte Harjanne, Nadja Kiiskinen, Teemu Korpijärvi, Noora Magd, Jarmo Nieminen, Maria Ohisalo, Timo Perälä, Tero Reponen, Juha Tuomikoski, Jouni Vauhkonen, Nora Westerlund

Eurooppa-poliittinen työryhmä:
pj. Tommi Liinalampi, Teo Comet, Annamaria Kuikka, Anna Kylmänen, Reino Lampinen, Antti Miettunen-Nordström, Tiina Rosberg, Tuomo Salonen, Hannele Tallqvist

Globaaliasioiden työryhmä:
pj. Anja Malm, Eeva Heikkilä, Liban Ismail, Hanna Kemppainen, Iiris Kivimäki, Kalle Könkkölä, Niko Pagkratis, Ida Repo, Kari Silfverberg, Ann-Mari Sundsten