Vaikuta Vihreiden poliittiseen tavoiteohjelmaan 2019-2023! Vaikuta Vihreiden poliittiseen tavoiteohjelmaan 2019-2023!

Vaikuta Vihreiden poliittiseen tavoiteohjelmaan 2019-2023!

Vihreät uudistavat tavoitteitaan. Vihreiden poliittisessa tavoiteohjelmassa 2019–2023 linjataan tärkeimmät poliittiset tavoitteemme tulevalle eduskuntakaudelle sekä Euroopan parlamentin toimikaudelle, ja keinot näiden tavoitteiden toteuttamiseksi. Poliittisen tavoiteohjelman luonnoksen löydät pdf-muodossa sivun alaosasta.

Vihreiden jäsenenä voit kommentoida ohjelmaluonnosta 2.4.2018 mennessä nettilomakkeella.

Ohjelmaluonnosta voi kommentoida yhdistyksenä, jäsenille järjestetyissä kommentointityöpajoissa tai yksittäisenä jäsenenä. Vaikka osallistuisit yhdistyksen järjestämään kommentointityöpajaan, voit silti vastata kyselyyn myös yksittäisenä jäsenenä.

Kommenttienne pohjalta poliittisen ohjelman työryhmä koostaa esityksen uudeksi ohjelmaksi hyväksyttäväksi puoluekokouksessa 16.-17.6.2018.

Toivomme, että yhdistykset ja jäsenet kommentoisivat ohjelmaluonnosta aktiivisesti. Kommentoimalla jo helmi-maaliskuussa, saamme puoluekokoukseen käsiteltäväksi ohjelman, joka on jo mahdollisimman tasapainoinen ja pohdittu kokonaisuus.

Muistathan myös, että poliittisen tavoiteohjelman luonnos ei ole julkinen. Ethän siis levitä sitä puolueen ulkopuolelle.

Parhain terveisin,

Olli-Poika Parviainen