Toimi ja työskentele Toimi ja työskentele

Avoimia työpaikkoja

Vihreät on yli 7 000 jäsenen puolue, jolla on 15 kansanedustajaa. Politiikkamme perustana on luonnon, tulevien sukupolvien ja heikoimmassa asemassa olevien puolustaminen. Arvoihimme kuuluvat globaali vastuu, tasa-arvo ja yhteiskunnallinen oikeudenmukaisuus.

Tällä hetkellä ei ole avoimia työpaikkoja.

Avoimia vapaaehtois- ja luottamustehtäviä

Jokainen on lämpimästi tervetullut mukaan Vihreiden toimintaan! Vihreästä toiminnasta ja vapaaehtoistehtävistä saat lisätietoja vihreiltä yhdistyksiltä: paikallisilta vihreiltä, vaalipiirisi vihreiltä tai valtakunnallisilta järjestöiltä, kuten Vihreiltä nuorilta, Vihreiltä naisilta tai Tieteen ja teknologian vihreiltä.

Vihreiden omia keskusteluja voi käydä avoimessa Facebook-ryhmässä. Vihreiden suljetuista Facebook-ryhmistä, kuten kuntapäättäjien ja yhdistystoimijoiden ryhmistä voit kysyä järjestöpäälliköltä. Vihreillä yhdistyksillä, piireillä ja liitoilla on lisäksi omia sähköpostilistoja, Facebook-ryhmiä ja muita viestintäkanavia, joista voi kysyä lisää oman tai läheisen yhdistyksesi vihreiltä.