Toimi ja työskentele Toimi ja työskentele

Avoimia työpaikkoja

Vihreät on poliittinen liike, joka tekee työtä sen hyväksi, että tuleville sukupolville jäisi elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.

- - - -

Haemme nyt puoluetoimistollemme Helsingin Punavuoreen
JOHDON ASSISTENTTIA
toimimaan tiiviissä yhteistyössä puoluesihteerin ja hallintotiimin kanssa sujuvan puoluetoimiston arjen ja hallinnon takaamiseksi.

Johdon assistentin työnkuvaan kuuluu
- asiakas- ja toimistopalvelut
- puoluesihteerin avustaminen, aikataulujen suunnittelu sekä matkojen järjestäminen
- tilaisuuksien järjestelyt
- jäsenpalvelut
- muut hallinnon avustavat tehtävät

Arvostamme
- oma-aloitteisuutta ja rohkeutta tarttua tehtäviin
- hyviä tietoteknisiä valmiuksia
- hyviä vuorovaikutus- ja tiedonhankintataitoja
- vihreää arvomaailmaa ja ymmärrystä vihreästä politiikasta
- kykyä hallita useita asioita samanaikaisesti

Tarjoamme
- iloisen ja innostavan työympäristön ja työkaverit
- sisällöltään monipuolisen tehtäväkentän

Työ on kokoaikainen 35 h/vko. Johdon assistentin palkka 2561,23 euroa kuussa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva: alkaa 1.10.2019 tai sopimuksen mukaan.

Toimita hakemuksesi sekä ansioluettelosi viimeistään sunnuntaina 22.9. klo 23.59. osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi "Hakemus johdon assistentiksi”.

Haastatteluihin kutsutaan maanantaina 23.9. Haastattelut järjestetään tiistaina 24.9. ja keskiviikkona 25.9.

Lisätietoja puhelimitse tai sähköpostitse talous- ja henkilöstöpäällikkö Aleksi Laineelta (aleksi.laine@vihreat.fi, puh. 040 527 0454, soittoajat maanantai 16.9. klo 13-15, tiistai 17.9. klo 13-15, torstai 19.9. klo 13-15).

- - - -

Avoimia vapaaehtois- ja luottamustehtäviä

Jokainen on lämpimästi tervetullut mukaan Vihreiden toimintaan! Vihreästä toiminnasta ja vapaaehtoistehtävistä saat lisätietoja vihreiltä yhdistyksiltä: paikallisilta vihreiltä, vaalipiirisi vihreiltä tai valtakunnallisilta järjestöiltä, kuten Vihreiltä nuorilta, Vihreiltä naisilta tai Tieteen ja teknologian vihreiltä.

Vihreiden omia keskusteluja voi käydä avoimessa Facebook-ryhmässä. Vihreiden suljetuista Facebook-ryhmistä, kuten kuntapäättäjien ja yhdistystoimijoiden ryhmistä voit kysyä järjestöpäälliköltä. Vihreillä yhdistyksillä, piireillä ja liitoilla on lisäksi omia sähköpostilistoja, Facebook-ryhmiä ja muita viestintäkanavia, joista voi kysyä lisää oman tai läheisen yhdistyksesi vihreiltä.