Toimi ja työskentele Toimi ja työskentele

Avoimia työpaikkoja

Vihreät Naiset ry hakee pääsihteeriä. Hakuaika päättyy 30.9. Lisätietoa

- - - - -

Vihreät hakee vaalikoordinaattoria Vaasan vaalipiirin alueelle. Työsuhteen kesto on marraskuusta 2020 huhtikuun loppuun 2021.

Tehtäviin kuuluu:

• Tapahtumien ja koulutusten suunnittelu sekä toteutus
  • Vaaliviestintä
  • Vaalipiirin ehdokkaiden kontaktointi ja avustaminen
  • Piirihallituksen kanssa sovitut työtehtävät

Työntekijältä toivomme hyvää Vaasan vaalipiirin tuntemusta, tietoteknisten laitteiden ja sosiaalisen median hallintaa, hyvää organisointitaitoa ja yhteistyökykyä.

Haussa merkittäviksi eduiksi lasketaan hyvä ruotsin kielen taito, tapahtumien järjestämiskokemus sekä kuvankäsittelyohjelmien perusosaaminen. Autolla liikkuminen on vaalipiirissämme välttämättömyys, joten ajokortti ja mahdollisuus auton käyttöön lasketaan eduiksi.

Tehtävään palkattava henkilö tulee työskentelemään läheisesti toiminnanjohtajan sekä piirin paikallisjärjestöjen kanssa tulevien kuntavaalien alla. Vihreillä ei ole kiinteää toimistoa vaalipiirissä, joten voit työskennellä kotoa käsin. Tosin matkapäiviä muodostuu varsinkin vuoden 2021 puolella useita.

Tehtävään palkattavalla henkilöllä on käytettävissään 520h työresurssi jonka käytöstä ja jakautumisesta sovitaan palkatuksi valitun toiveet huomioiden. Palkkauksessa huomioidaan kokemuslisä Vihreiden palkkausjärjestelmän mukaan. Työsuhteessa noudatetaan Vihreiden työehtosopimusta.

Määräaikaisuuden peruste on vaaleihin liittyvä projektiluonteisuus.
Lisätietoja antaa Vaasan vaalipiirin vihreiden toiminnanjohtaja Mikko Jokipii (puh. 050 584 8284) arkisin aikavälillä 11-14.

Lähetä hakemuksesi liitteineen viimeistään sunnuntaina 27.9.2020 sähköpostilla osoitteeseen mikko.jokipii@vihreat.fi.

Yhteystiedot:
Mikko Jokipii
toiminnanjohtaja, Vaasan vaalipiirin vihreät
050 584 8284, mikko.jokipii (ät) vihreat.fi

De gröna söker kampanjkoordinator inom Vasa valkrets.

Arbetsförhållandets längd: november 2020- slutet av april 2021

Arbetsuppgifter:

• Planering och genomföring av evenemang och utbildningar
  • Kampanjkommunikation
  • Att fungera som kontakt och stöd till kandidater
  • Andra arbetsuppgifter, enligt överenskommelse med styrelsen för De gröna i Vasa valkrets.

Vi  önskar de sökande har god kännedom av Vasa valkrets, datorvana och vana med sociala medier, samt bra organisations- och samarbetsförmåga.

Vi lägger stor vikt på flytande kunskaper i svenska, erfarenhet av att ordna olika typer av evenemang samt grundläggande kunskaper i bildbehandlingsprogram. Körkort och möjlighet till att använda bil i arbetet räknas som fördel, pga behovet för arbetsresor inom valkretsens område.

Kampanjkoordinatorn kommer att jobba i nära samarbete med verksamhetsledaren och lokalföreningarna inom valkretsen före vårens kommunalval. Förutom de relativt många resedagar särskilt på våren 2021, sker arbetet på distans hemifrån, då De gröna inte har något kontor inom valkretsen.

Kampanjkoordinatorn har en timresurs på 520 timmar i sitt förfogande, vars fördelning och användning sker i överenskommelse med den anställda och genom att beakta hens önskemål. Erfarenhetstillägg räknas på lönen enligt De grönas lönetabell och kollektivavtal.

Grunden för visstidsanställning är, att arbetet handlar om en projekt i samband med kommunalvalen. Frågor besvaras av verksamhetsledaren för Vasa valkrets, Mikko Jokipii ( tel. 050 584 8284), vardagar kl 11-14.

Skicka in din ansökan senast söndagen 27.9.2020 till mikko.jokipii@degrona.fi.

Yhteystiedot/ kontaktuppgifter:
Mikko Jokipii
toiminnanjohtaja/ verksamhetsledare, Vaasan vaalipiirin vihreät/ De gröna i Vasa valkrets
050 584 8284, mikko.jokipi@degrona.fi

- - - -

Avoimia vapaaehtois- ja luottamustehtäviä

Jokainen on lämpimästi tervetullut mukaan Vihreiden toimintaan! Vihreästä toiminnasta ja vapaaehtoistehtävistä saat lisätietoja vihreiltä yhdistyksiltä: paikallisilta vihreiltä, vaalipiirisi vihreiltä tai valtakunnallisilta järjestöiltä, kuten Vihreiltä nuorilta, Vihreiltä naisilta tai Tieteen ja teknologian vihreiltä.

Vihreiden omia keskusteluja voi käydä avoimessa Facebook-ryhmässä. Vihreiden suljetuista Facebook-ryhmistä, kuten kuntapäättäjien ja yhdistystoimijoiden ryhmistä voit kysyä järjestöpäälliköltä. Vihreillä yhdistyksillä, piireillä ja liitoilla on lisäksi omia sähköpostilistoja, Facebook-ryhmiä ja muita viestintäkanavia, joista voi kysyä lisää oman tai läheisen yhdistyksesi vihreiltä.