Toimi ja työskentele Toimi ja työskentele

Avoimia työpaikkoja

Vihreät on yli 8 000 jäsenen puolue, jolla on 15 kansanedustajaa. Politiikkamme perustana on luonnon, tulevien sukupolvien ja heikoimmassa asemassa olevien puolustaminen. Arvoihimme kuuluvat globaali vastuu, tasa-arvo ja yhteiskunnallinen oikeudenmukaisuus.

Vihreät hakee kampanjakoordinaattoria

Vihreät on 2000-luvun kansanliike, joka tekee työtä sen hyväksi, että tuleville sukupolville jäisi elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.

Haemme nyt puoluetoimistollemme Helsingin Punavuoreen KAMPANJAKOORDINAATTORIA mukaan tekemään muutosta Suomen suuntaan edessä olevassa vaalikampanjassa.

Kampanjakoordinaattori työskentelee puolueen kampanjapäällikön työparina ja tukena kampanjassa, joka kattaa lokakuun 2018 maakuntavaalit, huhtikuun 2019 eduskuntavaalit ja toukokuun 2019 eurovaalit.

Kampanjakoordinaattorin toimenkuvaan kuuluu laaja joukko kampanjatehtäviä tapahtumanjärjestämisestä ja projektihallinnosta sisäisen ja ulkoisen viestinnän tehtäviin.

Edellytämme kampanjakoordinaattorilta:
- vahvaa organisointikykyä ja kokemusta projektinhallinnasta
- hyviä viestinnällisiä valmiuksia ja kokemusta sosiaalisen median sisältötuotannosta
- työtä pelkäämätöntä asennetta ja valmiutta heittäytyä käytännön tehtäviin
- halua työskennellä tiiviissä tiimissä
- paineensietokykyä
- mahdollisuutta työskennellä ajoittain iltaisin ja viikonloppuisin
- vihreää arvomaailmaa

Arvostamme, mutta emme edellytä:
- aiempaa kokemusta vaalikampanjoinnista
- työkokemusta viestintätehtävistä

Tarjoamme:
- tilaisuuden osallistua maailman muuttamiseen
- mahdollisuuden päästä kurkistamaan valtakunnallisen vaalikampanjan suunnittelun ja toteutuksen kulisseihin yhtenä kampanjan tekijöistä
- innostavan työympäristön ja työtoverit

Työsuhde on määräaikainen ajalle 1.6.2018–30.6.2019 tai sopimuksen mukaan. Määräaikaisuuden perusteena on tehtävän projektiluonteisuus. Kampanjakoordinaattorin palkka on 2533,36 euroa kuukaudessa.

Toimita hakemuksesi viimeistään sunnuntaina 6.5.2018 osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi "Hakemus kampanjakoordinaattoriksi". Haastattelut järjestetään viikoilla 20-21.

Lisätiedot: kampanjapäällikkö Kirsi Syväri, puh. 040 565 7958‬, kirsi.syvari@vihreat.fi.

Vihreät hakee IT-kehittäjää

Vihreät on poliittinen liike, joka tekee työtä sen hyväksi, että tuleville sukupolville jäisi elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.

Haemme nyt puoluetoimistollemme Helsingin Punavuoreen IT-KEHITTÄJÄÄ kehitysprojektiin tekemään Vihreistä sähköisten palvelujen edelläkävijää suomalaisessa politiikassa

Edellytämme it-kehittäjältä:
- vahvaa web-osaamista
- vahvaa PHP-osaamista
- kokemusta Drupal-julkaisujärjestelmästä
- perustason tietämystä web-sovellusten tietoturvasta
- hyvää suomen ja englannin kielen taitoa

Arvostamme, mutta emme edellytä:
- CiviCRM:n (www.civicrm.org) tuntemusta
- hyvää Python-osaamista
- Docker-tietämystä
- yleistä komentoriviosaamista
- Symfony- ja Yii-osaamista
- perehtyneisyyttä tietosuojakysymyksiin
- kokemusta Vihreiden toiminnasta ja/tai yleisestä järjestötoiminnasta

Tarjoamme:
- tilaisuuden osallistua maailman muuttamiseen
- selkeän projektin ja tilaisuuden kehittää omaa osaamistaan monipuolisten it-sovellusten parissa
- innostavan työympäristön ja työtoverit

Työsuhde on määräaikainen ajalle 1.6.2018–30.6.2019 tai sopimuksen mukaan. Määräaikaisuuden perusteena on tehtävän projektiluonne edessä olevan vaalikampanjan (maakuntavaalit 2018, eduskuntavaalit ja eurovaalit 2019) sähköisten palvelujen kehitysprojektina.

Tehtävää voi hoitaa sopimuksen mukaan myös etänä kokonaan tai osin.

Toimita hakemuksesi palkkatoiveen kera viimeistään sunnuntaina 6.5.2018 osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi "Hakemus it-kehittäjäksi". Haastattelut järjestetään viikoilla 20-21.

Lisätiedot: tietojärjestelmävastaava Pinja-Liina Jalkanen, puh. ‬044 551 0534, pinja-liina.jalkanen@vihreat.fi.

Avoimia vapaaehtois- ja luottamustehtäviä

Jokainen on lämpimästi tervetullut mukaan Vihreiden toimintaan! Vihreästä toiminnasta ja vapaaehtoistehtävistä saat lisätietoja vihreiltä yhdistyksiltä: paikallisilta vihreiltä, vaalipiirisi vihreiltä tai valtakunnallisilta järjestöiltä, kuten Vihreiltä nuorilta, Vihreiltä naisilta tai Tieteen ja teknologian vihreiltä.

Vihreiden omia keskusteluja voi käydä avoimessa Facebook-ryhmässä. Vihreiden suljetuista Facebook-ryhmistä, kuten kuntapäättäjien ja yhdistystoimijoiden ryhmistä voit kysyä järjestöpäälliköltä. Vihreillä yhdistyksillä, piireillä ja liitoilla on lisäksi omia sähköpostilistoja, Facebook-ryhmiä ja muita viestintäkanavia, joista voi kysyä lisää oman tai läheisen yhdistyksesi vihreiltä.