Tätä et voi jättää väliin!

Vuoden Vihreä tapahtuma on uuden sukupolven ympäristöystävällinen versio puolueristeilystä - Vihreä puolueristeily 2.0

"Risteily" järjestetään Suomen suurimmassa maalla sijaitsevassa laivassa, Sokos Hotel Vantaassa lauantaina 31.10.2009 kello 12 alkaen. Unohtumaton matka päättyy seuraavana aamuna aamiaisen jälkeen.

Varaa paikkasi nopeasti. Mukaan mahtuu vain 400 ensimmäiseksi ilmoittautunutta vihreää!

Yleisen hauskanpidon lisäksi ohjelmassa on kiinnostavia keskusteluja poliittisista aiheista, kuten:

• Vihreät ja ay-liike
  • Mitä tarkoittaa Vihreä feminismi?
  • Vihreät, uskonto ja erilaiset elämänkatsomukset

Ohjelma

Puolueristeilyn ohjelman löydät täältä! Huomaa, että ohjelmaan voi tulla viime hetken muutoksia.

Feminismi- ja etiikkakeskusteluiden taustapaperit löydät tämän sivun alalaidasta, ViNOn logon vierestä.

Hinnat ja varaaminen

Puolueristeilyn ilmoittautumisaika on päättynyt. Risteily on täynnä.

Lisätietoa

Sokos Hotel Vantaa sijaitsee Vantaalla, Tikkurilan rautatieaseman vieressä. Paikalle on helppo saapua junalla.

Risteilyn järjestäjinä toimivat Vihreä liitto, Vihreät Naiset, Vihreiden Nuorten ja Opiskelijoiden Liitto sekä Vihreä Lanka.

HUOM! Risteilyn ohjelmaan voi osallistua vain osallistumalla koko risteilylle. Ovet suljetaan lauantaina kello 14 ja avataan jälleen sunnuntaiaamuna kello 10. Toisin sanoen poistuminen matkalta sisääntulon ja sunnuntaiaamun välillä ei ole mahdollista - et voi tulla sisään vain ohjelmien ajaksi, vaan hotellista pääsee pois vasta yön jälkeen sunnuntaina. Sisään ei päästetä uusia ihmisiä lauantai-iltapäivän jälkeen. Eihän laivalle tai laivaltakaan pääse enää sen jälkeen kuin laiva on poistunut satamasta... :-)

Risteilyä tukemassa