Nyt se on saatavilla! Uudistettu ja entistäkin helppokäyttöisempi

Vihreä verkkosivupaketti yhdistyksille ja toimijoille

Verkkosivut ovat erinomainen ja tehokas tapa saada näkyvyyttä kaikkina vuorokauden aikoina, helposti ja edullisesti. Mutta sivujen perustaminen on usein hankalaa ja työlästä. Vaan ei enää - ongelmaan on olemassa todella helppo ja edullinen ratkaisu!

Vihreät tarjoaa yhdistyksille ja aktiiveille uskomattoman helppokäyttöistä verkkosivupakettia. Jokaiselle palvelun haluavalle taholle pystytetään verkkosivut "avaimet käteen" -tyylillä siten, että minkäänlaista teknistä osaamista sivujen pystyttämiseen ei tarvita. Riittää, kun henkilö, tai yhdistyksen vastuuhenkilö, luo sivuilleen sisällön yksinkertaisella hallintaohjelmistolla - me hoidamme tekniikan, verkko-osoitteen, ulkoasun ja muun hankalan teknisen säätämisen puolestanne.

Mitä se sisältää ja maksaa?

Uudistuksen myötä tuomme tarjolle useamman vaihtoehdon, aiemman yhden tilalle. Useampien vaihtoehtojen avulla pyrimme vastaamaan entistä paremmin yhdistysten ja toimijoiden vaatimuksiin siitä, mitä verkkosivupaketilla halutaan toteuttaa.

Kaksi vaihtoehtoa, 29 tai 44 euroa vuodessa

Tarjoamme kaksi hyvää vaihtoehtoa, peruspaketin ja laajan paketin.

Peruspaketti tarjoaa yhdistyksille ja toimijoille kaiken sen, mitä perusverkkoviestinnässä verkkosivuilta tarvitaan. Vihreällä ulkoasulla varustetun helppokäyttöisen ja turvallisen verkkosivuston, jonka käyttö on todella helppoa. Peruspaketti sopii erinomaisesti niin vasta verkkoihin tutustuvalle kuin myös edistyneemmille käyttäjille. Peruspaketin kanssa me huolehdimme kaikesta, paitsi tietysti sivujesi sisällöstä. Riittää siis, että tiedät mikä on Internet-selain ja kuinka Wordin kaltainen tekstieditori toimii :)

Sen sijaan, jos tiedät mikä Wordpress on ja haluat muokata sivustoasi hieman enemmän, on paras valinta laajapaketti. Laajapaketti sisältää kaiken sen, mitä peruspaketissakin on, mutta tarjoaa käyttäjälleen liki rajattomat mahdollisuudet muokata sivustoaan.

Ensisijaisesti suosittelemme peruspakettia, koska se on helpoin ja vähiten osaamista vaativa ja sillä onnistuu mainiosti sivujen teko. Laajapaketti vaatii käyttäjältään enemmän osaamista, joten se kannattaa tilata vain, jos todella tarvitsee.

Entä niiden erot?

Alla olevasta listasta näet helposti peruspaketin ja laajan paketin tärkeimmät piirteet sekä niiden erot. Tarkempia tietoja löydät pakettien erillisiltä esittelysivuilta.

PeruspakettiLaajapaketti
 Verkkosivujen pystystys
 Erittäin helppokäyttöinen hallintaohjelmisto
 Vihreiden visuaalisen ilmeen mukaisen ulkoasun
 Yli 30 testattua lisäosaa (1

Tukisivusto (2

Automaattiset päivitykset

Helposti muistettava osoite (3
 Mahdollisuus omaan verkko-osoiteeseen (4

Mahdollisuus asentaa omia lisäosia

Mahdollisuus muokata sivuston ulkoasua
 Hinta29e / vuosi44e / vuosi

(1  Lisäosien avulla voit laajentaa sivutosi toimintaa
 (2  Tukisivustolta löytyvät niin palvelun ohjeet, kuin myös tukifoorumikin
 (3  Osoite on muodoltaan jokin seuraavista:
 − yhdistykset.vihreat.fi/yhdistyksen.nimi
 − henkilot.vihreat.fi/etunimi.sukunimi
 − vihreatehdokkaat.fi/etunimi.sukunimi
 (4  Verkko-osoite eli esim. www.etunimisukunimi.fi.
 Oma verkko-osoite on pakollinen laajan paketin kanssa

Lue lisää peruspaketista ja laajasta paketista.

Mistä voin tilata sivupaketin?

Vihreän verkkosivupaketin voit tilata Vihreästä verkkokaupasta. Tarkemmat ohjeet löydät kunkin paketin esittelyistä sekä Vihreästä verkkokaupasta.

PS. On vielä kolmaskin vaihtoehto, oma verkosto!

Tarjoamme myös ihan täysin uuden vaihtoehdon mm. piireille tai suuremmille paikallisyhdistyksille. Nimittäin oman verkoston, jonka avulla voidaan toteuttaa useita pienempiä, osin itsenäisiä, sivustoja yhden pääsivuston alaisuuteen. Tutustu tarkemmin omaan verkostoon

LiiteKoko
Image icon accept.png781 tavua
Image icon stop.png700 tavua
Image icon tick.png537 tavua
Image icon cross.png655 tavua
Tilaa upeasti uudistunut Vihreä Lanka!