Kohderyhmä: kaikki vihreät järjestötoimijat, ehdokkaat ja vihreiden jäsenet

Ajankohta: läpi vuoden

Vihreät lyhytkurssit ovat kursseja kaikille vihreiden jäsenille - erityisesti järjestötoimijoille ja ehdokkaille. Järjestötoiminnan kurssit ovat kusseja puheenjohtajille, taloudenhoitajille ja tiedottajille sekä muille aktiivisille yhdistystoimijoille. Ehdokaskursseja järjestetään puolestaan kohdennetusti vihreille ehdokkaille ja heidän tukiryhmilleen ennen vaaleja. Kursseilla käsitellään yhdistystoiminnan perusteita, jäsenhankintaa, kampanjointia, viestintää ja toiminnan pitkäjänteistä kehittämistä. Kurssit järjestetään pääosin lauantaisin eri puolilla Suomea.

Vihreän sivistys- ja opintokeskus Vision koulutuskalenterista löydät vihreät lyhytkurssit, yhdistys- ja vapaaehtoiskurssit sekä kestävän kehityksen koulutukset.

www.visili.fi

Ilmoittautumiset

Vihreille kursseille ilmoittaudutaan Vision nettisivuilta, sähköpostitse tai puhelimitse.

Sähköpostitse: visio(at)visili.fi

Puhelimitse: 044 727 3240

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä seuraavat asiat: mihin kurssille ilmoittaudut, nimi, laskutusosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero sekä haluatko laskun ja kurssikirjeen postitse vai pdf-muodossa sähköpostiin. Ilmoita myös, mikäli haluat postitse lähetettävän kurssikirjeen eri osoitteeseen kuin laskutusosoitteeseen.

Peruutusehdot

Kurssin voi peruuttaa ilman kuluja viimeiseen ilmoittautumispäivään asti. Jos osallistuminen kurssille perutaan viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, peritään 50 prosenttia koulutuksen hinnasta. Jos peruutusta ei tehdä lainkaan ennen kurssin alkamisajankohtaa, pitää kurssilaisen maksaa koko kurssimaksu, ellei kurssilainen esitä lääkärintodistusta tai todistusta voittamattomasta esteestä.

Lisätietoja Vihreistä kursseista antaa Vision suunnittelija Taru Anttonen: taru.anttonen(at)visili.fi / 044 727 3244.

Sivun alkuun