Kuvassa vasemmalta valtuuskunnan uusi puheenjohtaja Kristian von Essen, varapuheenjohtaja Oras Tynkkynen, puheenjohtajan Anni Sinnemäki, varapuheenjohtaja Mari Puoskari, varapuheenjohtaja Jyrki Kasvi sekä puoluesihteeri Panu Laturi.

Puheenjohtaja - Anni Sinnemäki

"Suomalaiset kannattavat laajasti Vihreiden tavoitteita: ympäristönsuojelua, oikeudenmukaista yhteiskuntaa ja kestävää taloutta. Niiden vuoksi olen itsekin tullut Vihreisiin. Tavoitteiden toteutuminen vaatii, että innostamme lisää ihmisiä mukaan toimintaamme ja saamme yhä useammat äänestämään Vihreitä."

Lue lisää Annista ja hänen tavoitteistaan »

Puoluesihteeri  - Panu Laturi

"Kun hain puoluesihteeriksi vuonna 2007, keskeinen tavoitteeni oli puolueen organisaation ammattimaistaminen. Työ on edennyt hyvin, mutta se on vielä kesken. Haluan rakentaa Vihreistä vahvemman, ammattimaiseman ja vaikutusvaltaisemman puolueen."

Lue lisää Panusta ja hänen tavoitteistaan »

Varapuheenjohtaja - Jyrki Kasvi

"Olen nyt toiminut kaksi vuotta vihreiden varapuheenjohtajana, mutta moni vuoden 2007 puoluekokouksessa antamani lupaus on edelleen lunastamatta. Haluan jatkaa työtä - rakentaa Vihreitä."

Lue lisää Jyrkistä ja hänen tavoitteistaan »

Varapuheenjohtaja - Mari Puoskari

"On välttämätöntä, että aloitamme välittömästi strategiassa linjatut hankkeet mm. jäsenrekrytoinnista ja viestinnän kehittämisestä. Meidän täytyy myös tukea aktiivitoimijoiden jaksamista. On tärkeää, että jäsenistön osallistumismahdollisuuksia parannetaan."

Lue lisää Marista ja hänen tavoitteistaan »

Varapuheenjohtaja - Oras Tynkkynen

"Haluan jatkaa työtä sen puolesta, että Vihreät voi olla aidosti koko Suomen puolue. Puolueen pitää puhutella vihreästi ajattelevia kaikissa ihmisryhmissä. Miehiä ja naisia, kaupungeissa ja pellon laidalla, elämäntapavihreitä ja kotiäitejä."

Lue lisää Oraksesta ja hänen tavoitteistaan »

Valtuuskunnan puheenjohtaja - Kristian von Essen

Kristian von Essen »