Aika: 31.1.-1.2. 2009, Helsinki

Paikka: Eduskunnan lisärakennuksen ("Pikkuparlamenti") auditorio [kartta]

Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen on päättynyt 23. tammikuuta.

Mitä?

Neuvottelupäivillä luodaan katsausta vihreään politiikkaan tulevalla valtuustokaudella. Mitä on vihreä kuntapolitiikka 2009-2012? Mitkä ovat sen keskeisiä haasteita ja vihreitä vastauksia niihin? Samalla käydään läpi työvälineitä vihreiden tavoitteiden ajamiseksi valtuustoissa ja muita valtuustotyöskentelyn kannalta hyödyllisiä asioita.

Ketkä?

Kutsuttuja ovat kaikki kauden 2009-2012 vihreät valtuutetut, niin ensikertalaiset kuin kokeneetkin. Jos varsinainen valtuutettu ei pääse paikalle, varavaltuutettu on tervetullut hänen sijaansa. Suuren kiinnostuksen vuoksi päiville järjestettiin lisäpaikkoja; kaiken kaikkiaan 175 osallistujaa on ilmoittautunut tapahtumaan ja pystytään ottamaan vastaan!

Matkakulut?

Puolue maksaa osallistujien matkakulut 20 euron omavastuuosuuden ylittävältä osalta puolueen matkustusohjesäännön mukaisesti. Matkakorvauslomakkeita on saatavissa paikan päällä. Täytetty lomake palautetaan puoluetoimistolle tositteiden (matkalippujen) kera, jonka jälkeen korvaus maksetaan.

Vähävaraiset (opiskelijat, työttömät, pienituloiset jne.), jotka ovat ilmoittautumisen yhteydessä hakeneet omavastuuosuuden poistoa matkakuluista, on tämä myönnetty ja siitä on ilmoitettu ilmoittautumisen vahvistuksen yhteydessä.

Majoitus?

Suosittelemme kaikkia, joilla on siihen mahdollisuus, hyödyntämään tilaisuutta yöpyä tuttavien tms. luona. Niiden, joilla ei ole tilaisuutta järjestää omatoimisesti majoitusta pääkaupunkiseudulla, on ollut mahdollista varata puoluetoimiston kautta kohtuuhintaista majoitustilaa. Majoitus on varattu sitä pyytäneille ja asiasta on tiedotettu heille erikseen. Osallistujat maksavat majoituksen itse.

Ruokailu?

Lounas nautitaan kumpanakin päivänä Neuvottelupäivien tapahtumapaikan, Pikkuparlamentin, lounasravintolassa. Kasvisruokalounas maksaa 9 euroa. Lounaslippuja on ostettavissa myös paikan päällä, mutta toivomme mahdollisimman monen maksavan lounaansa etukäteen Vihreässä Verkkokaupassa:

Huom! Jos olet hakenut vähävaraisille tarkoitettua ateriarahaa ilmoittautumisen yhteydessä (ja olet saanut ilmoituksen ateriarahan myöntämisestä), sinun EI tarvitse maksaa lounaslippua, vaan voit noutaa ilmaisen lounaslippusi paikan päältä, lounasloppujen myyntitiskiltä. Toisin kuin aiemmin ilmoitettiin, ateriatukea ei saa siis rahana, vaan lounaslippuna!

Lisätietoja?

Ota yhteyttä:

Lasse Miettinen
järjestösihteeri
lasse.miettinen@vihreat.fi
puh. (09) 5860 4162

Lämpimästi tervetuloa!

Alustava ohjelma

Lauantai 31.1.

Teemana Vihreä kuntapolitiikka

klo 10.00 alkaen kahvia tarjolla aulassa

klo 10.30 Avaus ja poliittinen linjapuhe / puolueen puheenjohtaja, työministeri Tarja Cronberg