Takaisin Vihreiden kirjeeseen

28.–29.11.2009 - Vihreiden puoluevaltuuskunnan kokous

Vihreiden puoluevaltuuskunta kokoontuu Helsingissä. Luvassa on muun muassa pk-yrittäjyysohjelman hyväksyminen sekä lähetekeskustelu ensi keväänä hyväksyttävästä poliittisesta ohjelmasta. Myös ajankohtaista poliittista keskustelua. Pidempiä puheenvuoroja käyttävät muun muassa Ville Niinistö, Oras Tynkkynen sekä Heidi Hautala.

Kokousta voi seurata Vihreiden verkkosivuilla, osoitteessa http://www.vihreat.fi/live. Kokousaikataulut sekä olennaisimmat materiaalit löydät täältä.

7.–18.12.2009 - Kööpenhaminan COP15 -ilmastokokous

Maailman johtajat kokoontuvat Kööpenhaminaan joulukuun alkupuolella sopimaan Kioton ilmastosopimuksen jatkosta. Kokoukselle on asetettu suuret odotukset - siltä on tultava ratkaisuja yhä laajempiin ilmastonmuutoksen aiheuttamiin haasteisiin. Kokouksen verkkosivut ovat osoitteessa http://en.cop15.dk/.

Myös Vihreät seuraa Kööpenhaminan ilmastokokousta joulukuun alussa avautuvilla Kööpenhamina-sivuilla, osoitteessa http://www.vihreat.fi/cop15. Lue perusasiat kokouksesta täältä.