Vihreän yhdistyksen muutostietolomake

Vihreiden järjestöjen muuttuneet tiedot kerätään tällä lomakkeella puolueen sekä piirien ja liittojen tietoon. Täytättehän lomakkeen huolellisesti ja mahdollisimman pian muutoksista, kiitos!

Ilmoitettu puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri, taloudenhoitaja sekä viestintävastaava lisätään puolueen yhdistysten Vyyhti-tiedotussähköpostilistalle. Listan kautta viestitään mm. puoluekokouksesta.

Yhdistysasioissa palvelevat oman piirin tai liiton lisäksi osoite yhdistysasiat@vihreat.fi.

Vastuuhenkilöiden muutokset
Varapuheenjohtaja
Taloudenhoitaja
Viestintävastaava
Vain, jos yhdistyksessä on erillinen viestintävastaava.
Sihteeri
Muu hallitus
Mahdolliset varajäsenet selkeästi eriteltynä. Jos hallituksessa on muita toimihenkilöitä kuten 2. vpj. tai tiedottaja, voi heistä myös mainita tässä.
Verkkosivupaketin yhteyshenkilö
Vain, jos yhdistyksellä on käytössä puolueen sivupaketti. Huom! Yhteyshenkilö on vain laskutusta ja palveluun liittyviä teknisiä yhteydenottoja varten, yhdistys vastaa itse sivupaketin käyttäjätunnusten ylläpidosta.
Osoitemuutoksia yhdistyksessä
Uusi postiosoite
Muu kuin @vihreat.fi -päätteinen, esim. info@kulmakunnanvihreat.fi
Tähän osoitteeseen tulevat kuukausittain toimitettavat koosteet maksetuista jäsenmaksuista ja myös yksittäisten (uusien) jäsenten liittymistiedot reaaliajassa. Jos ilmoitat useamman kuin yhden sähköpostiosoitteen, erota ne toisistaan pilkulla. Muistakaa päivittää tämäkin tieto, kun yhdistyksen toimihenkilöt vaihtuvat.
Uusi pankkiyhteys
Ilmoita vain, jos yhdistyksen tili on vaihtunut.
IBAN-muodossa. HUOM! Mikäli kyseessä on jokin muu, kuin suomalainen tilinumero, muista kertoa BIC-tunnus lisätietoja -kentässä.
Tiedot antoi
Kenelle muutostiedot lähetetään
Tällä lomakkeella lähettämäsi muutostiedot menevät automaattisesti puoluetoimistolle. Valitse alta sopivat lisävaihtoehdot, niin tiedot menevät samalla myös yhdistyksenne piirijärjestölle ja/tai valtakunnalliselle kattojärjestölle (ViNO tai Vihreät Naiset).