Huomenna Suomi on vihreä

Mikään ei muutu ilman päättäväisyyttä.

Sen ansiosta meillä on kadehdittu koulutusjärjestelmämme, korvaamattomat lähimetsämme, talojemme maalämpöratkaisut, kasvisruokakeksintömme ja kykymme asettua toisen asemaan. Me suomalaiset pystymme mihin tahansa, kun päätämme niin.

Kuntavaalit käydään 13.6.2021. Kotimaan ennakkoäänestys on 26.5.–8.6.

Löydä ehdokkaasi

Vihreät muuttavat maailmaa, jotta elämä maapallolla voi kukoistaa.

Teemme työtä ilmastonmuutoksen ja kuudennen sukupuuttoaallon pysäyttämiseksi, jotta tuleville sukupolville jää elinvoimainen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Puolustamme luontoa ja ihmisiä ahneutta ja lyhytnäköisyyttä vastaan. Teemme politiikkaa periaatteidemme ja tutkitun tiedon pohjalta emmekä eturyhmien lähtökohdista. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu – luonnolle, eläimille ja tuleville sukupolville – ja varmistamme, että haavoittuvassa asemassa olevat saavat äänensä kuuluviin.

Tutustu periaatteisiimme

Uutiskirje

Miten ilmastonmuutosta torjutaan, mitä kaikkea on saatu aikaiseksi koulutuksen puolustamiseksi, miten köyhyyttä on saatu vähennettyä ja mitä varhaiskasvatuksen laadun parantamiseksi on tehty. Vastaukset näihin ja moneen muuhun löytyy Vihreiden uutiskirjeestä.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.