Vihreät hakee viestintäsuunnittelijaa

Kuvituskuva työpaikkailmoitukseen

Haemme viestintäsuunnittelijaa puoluetoimistollemme Helsingin Punavuoreen. Hakuaikaa on jatkettu 15.9. asti. Viestintäsuunnittelija työskentee osana viisihenkistä viestintätiimiä, joka hoitaa Vihreiden ja Vihreän eduskuntaryhmän viestintää.

Tehtävän painopisteet:
- puoluejohdon ja eduskuntaryhmän viestinnän suunnittelu, toteuttaminen ja sparraaminen
- mediayhteistyö ja poliitikkojen mediavalmennukset
- poliittisten viestintäsisältöjen tuottaminen eri kanaviin

Edellytämme hakijalta:
- vahvaa politiikan tuntemusta, poliittisten sisältöjen hallintaa ja strategista näkemystä politiikan julkisuudesta
- vahvaa ymmärrystä politiikan mediaympäristöstä ja kiinnostusta mediayhteistyöhön
- kokemusta viestintätehtävistä ja monikanavaisen viestinnän osaamista
- erinomaista suomen kielen taitoa ja kykyä kirjoittaa poliittisista teemoista kohderyhmiä koskettavalla tavalla eri kanaviin
- erinomaisia vuorovaikutustaitoja, paineensietokykyä ja positiivista otetta työhön
- vihreää arvomaailmaa

Arvostamme lisäksi:
- mahdollisuutta työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin
- ruotsin kielen taitoa
- kampanjaosaamista ja kokemusta järjestötyöstä

Tarjoamme sisällöltään monipuollisen ja vaihtelevan tehtäväkentän ja mahdollisuuden luoda uudenlaista poliittista viestintää vihreämmän maailman rakentamiseksi. Tehtävät tarjoavat näköalapaikan poliittiseen päätöksentekoon. Työkaverit ovat vertaansa vailla ja työyhteisö hauska, hyväntuulinen ja innostava.

Työsuhde on vakituinen.

Tehtävän hakuaikaa on jatkettu alkuperäisestä ilmoituksesta. Hakemuksen palkkatoiveineen voi toimittaa viimeistään 15. syyskuuta osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi “Hakemus viestintäsuunnittelijaksi 1”

Haastattelut järjestetään viikoilla 38 ja 39.

Lisätietoja: puhelimitse viestintäpäällikkö Henna Hakkaraiselta (040 594 1379).
Soittoajat: 6.9. klo 9.30–11.30 ja 12.9. klo 13–15.00.

Vihreät on yli 7 000 jäsenen poliittinen liike ja 20 kansanedustajan hallituspuolue. Teemme työtä sen hyväksi, että tuleville sukupolville jää elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.