Paremman tulevaisuuden rakentamiseen tarvitaan jokaista - Jäsenyys on kannanotto maailman menoon

Jäsenmaksun maksupalvelu (vanhoille jäsenille)

Tervetuloa maksamaan Tehyläiset Vihreät ry:n jäsenmaksu!

Vihreiden jäsenyys on kannanotto maailman menoon. Liittymällä jäseneksi olet mukana muuttamassa maailmaa ja puolustamassa ihmisarvoa, ympäristöä ja heikommassa asemassa olevia.

Työ ympäristön, tasa-arvon, koulutuksen ja vihreämmän tulevaisuuden hyväksi tehdään vaalien välillä. Maksamalla jäsenmaksun tuet työtämme paremman maailman puolesta.

Vihreät ei ole vain poliittinen puolue – olemme liike, joka on niin vahva kuin sen jäsenistö. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan.

Jäsenmaksu 2018: 30 €
Vähävaraiset (opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, jne.): 12,50 €
Jäsenetuna saat Vihreä Lanka -lehden kahdeksan kertaa vuodessa (toimitus Suomeen).
Jäsenmaksu koskee aina kuluvaa kalenterivuotta.
Voit halutessasi myös alkaa kuukausilahjoittajaksi, jolloin jäsenmaksu veloitetaan osana kuukausilahjoitustasi.
Jäsenasiat: www.vihreat.fi/jasenpalvelut tai jasenasiat@vihreat.fi

Tällä lomakkeella voit maksaa valitsemasi vihreän yhdistyksen (Tehyläiset Vihreät ry) jäsenmaksun. HUOM! Tämä lomake on tarkoitettu niille, jotka ovat olleet jo entuudestaan Vihreiden jäseniä; jos olet liittymässä Vihreisiin uutena jäsenenä, käytä uuden jäsenen liittymispalvelua.

Täytä yhteystietosi alla ja klikkaa ”Seuraava” siirtyäksesi eteenpäin jäsenmaksun maksamiseen.

Tulit tälle lomakkeelle linkistä, jossa Tehyläiset Vihreät ry on valmiiksi valittuna. Jos haluat valita jonkin muun vihreän yhdistyksen, se onnistuu tämän lomakkeen etusivulta.

Yhdistykseni

Vihreä yhdistys, jonka jäsenmaksun haluan maksaa:
Tehyläiset Vihreät ry

Yhteystietoni

Syntymäaika
* Huom! Huomioithan, että mitkään aiempien maksujen yhteydessä antamasi suostumukset eivät automaattisesti raukea, vaikka jättäisit nämä vaihtoehdot valitsematta. Jos haluat erota listalta, jolle jo kuulut, seuraa saamissasi viesteissä olevia ohjeita, tai ota yhteyttä jäsenpalveluumme sähköpostitse osoitteeseen jasenasiat@vihreat.fi.

SIVU (1 / 3)

1. Yhteystiedot | 2. Tietojen tarkistus | 3. Jäsenmaksu