Valtakunnalliset yhdistykset

Valtakunnalliset vihreät yhdistykset toimivat koko Suomen alueella. Klikkaamalla yhdistyksen nimeä pääset sen kotisivuille, joilta saat lisätietoa. Tietyn paikkakunnan tai alueen vihreistä saat tietoa piirijärjestön kautta. Vihreisiin liityt osoitteessa www.vihreat.fi/liity, riippumatta yhdistyksestä. Tervetuloa mukaan!

Liitot

Liitot muodostuvat valtakunnallisesta kattojärjestöstä ja paikallisyhdistyksistä sekä -ryhmistä. Voit liittyä jäseneksi joko liiton paikallisyhdistykseen tai valtakunnalliseen kattojärjestöön, varsinkin jos alueellasi ei toimi liiton yhdistystä.

Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto ViNO

ViNO on vihreä nuoriso- ja opiskelijajärjestö, joka toimii kestävän, yhdenvertaisen ja oikeudenmukaisen maailman puolesta.
toimisto@vino.fi

Vihreät Naiset

Vihreiden Naisten tavoitteena on feministinen, vihreä ja sosiaalisesti oikeudenmukainen yhteiskunta, jossa kaikki ihmiset osallistuvat aktiivisesti paremman elinympäristön rakentamiseen.
naiset@vihreat.fi

Valtakunnalliset yhdistykset

Valtakunnalliset yhdistykset toimivat koko Suomessa. Liity jäseneksi valitsemalla liittymislomakkeen toiselta sivulta "Jokin valtakunnallinen vihreä yhdistys" tai alla olevista linkeistä.

Armon vihreät

Armon Vihreät on Vihreiden valtakunnallinen jäsenyhdistys, joka edustaa positiivista suhtautumista uskontoihin.

Ekovihreät

Ekovihreät ry on ympäristöasioita painottavien vihreiden oma järjestö.

Finlands svenska gröna

Finlands Svenska Gröna rf (Grifi) är en svenskspråkig politisk förening inom De Gröna.
Bli medlem!

Ikävihreät

Ikävihreät ry on vihreiden seniorijärjestö, joka tarkastelee maailmaa varttuneen väen näkökulmasta.

Maaseutu- ja erävihreät

Maaseutu- ja erävihreät yhdistää vihreästä maaseudusta kiinnostuneita ihmisiä ja kehittää Vihreiden koko Suomen maaseutu- ja eräpolitiikkaa.

Tehyläiset Vihreät

Tehyläiset Vihreät yhdistää vihreitä Tehyn jäseniä ja vaikuttaa Tehyssä.

Vihreä miesliike

Vihreä miesliike tuo miesnäkökulmaa vihreään politiikkaan.

Vihreät vaivaiset

Vihreät vaivaiset ry on vihreä vammaisten ihmisten järjestö, jonka tavoitteena on vammaisten osallisuuden lisääminen puolueen sisällä ja yleensä yhteiskunnassa.

Vihreät vegaanit

Vihreiden vegaanien tarkoituksena on edistää vegaanisen näkemyksen toteutumista poliittisessa päätöksenteossa ja yhteiskunnassa.

Vihreät Yrittäjät

Vihreät yrittäjät liittää yhteen kestävästä kehityksestä ja vastuullisesta yrittämisestä kiinnostuneet yrittäjät ja tuo esiin yrittäjänäkökulmaa Vihreissä.

Viite - Tieteen ja teknologian vihreät

Viitteen tarkoitus on nostaa asiantuntijatiedon merkitystä politiikassa.