Helsingin ja Uudenmaan Vihreät hakevat vahvistusta taittajapooliinsa

17.11.2022

Helsingin ja Uudenmaan Vihreät tuottavat kevään 2023 eduskuntavaaleihin runsaasti erilaisia printti-, kadunvarsi- ja verkkomainoksia.

Nyt haussa on

• graafikko tuottamaan yhtenäinen ilme ja mallitaitto eri mainostuotteisiin
  • tuotantotaittajia käytännön taittotyöhön mallitaittojen pohjalta

Mallitaitot toivotaan joulu-tammikuussa. Mallitaitoilta toivotaan tunnistettavaa yhtenäistä ilmettä, joka pohjautuu puolueen uuteen graafiseen ohjeistoon.

Taittotuotantoa tehdään mahdollisuuksien mukaan etupainotteisesti helmikuussa. Erityinen tihentymä on ehdokasnumeroiden vahvistamisen jälkeen to 2.3.–ti 7.3. Erikokoisia lehti-ilmoituksia tehdään lisäksi tasaisesti koko kevään ajan vaalipäivään asti. Lisäksi tehtäviin kuuluu mahdollisten muualta tulevien mainostaittojen tarkastusta teknisten aineistovaatimusten osalta sekä mahdolliset muut erikseen sovittavat työt.

Tuotantotaittajilta toivotaan ammattimaista työotetta, joustavuutta, paineensietokykyä, tarkkuutta ja erityistä huolellisuutta eri medioiden aineistovaatimusten suhteen.

Suunnittelukokouksia lukuunottamatta työskentely tapahtuu pääosin virtuaaliympäristössä.

Työstä maksetaan tuntiperusteisesti.

Työnäytteet ja tarjous pyydetään toimittamaan viimeistään sunnuntaina 27.11. osoitteeseen uudenmaan.vihreat@vihreat.fi. Laita viestin otsikoksi “Taittajapooli”.

Lisätietoja antaa Oskari Sundström +358 45 124 2818 ti 22.11. klo 10–11 ja to 24.11. 17.30–18.30.