Vihreät etsii vaalikoordinaattoria Ouluun

06.05.2024

Vaalikoordinaattori vetää vihreän kunta- ja aluevaalikampanjaprojektin Oulussa ja Pohjois-Pohjanmaalla yhdessä Oulun Vihreiden, piirijärjestön ja toiminnanjohtajan kanssa. Vaalikoordinaattorina pääset politiikan ja vaikuttamisen näköalapaikoille, ja muuttamaan Oulua ja Pohjois-Pohjanmaata vihreämmäksi yhdessä innostavan työyhteisön ja vapaaehtoisten kanssa!

Vaalikoordinaattorin tehtäviin kuuluu
– vaalikampanjan suunnittelu ja toteuttaminen ja yhdessä toiminnanjohtajan kanssa
– monikanavaisen viestinnän suunnittelu ja toteuttaminen
– kunta- ja aluevaaliehdokkaiden tukeminen kampanjoinnissa
– vapaaehtoistyön koordinoiminen ja vapaaehtoisten tukeminen ja innostaminen vaalityössä
– tapahtumien, koulutusten ja muiden kampanjatilaisuuksien ideoiminen ja toteuttaminen yhdessä toiminnanjohtajan ja vapaaehtoisten kanssa.

Odotamme vaalikoordinaattorilta itsenäistä ja positiivista työotetta, sekä kykyä pitää langat käsissä ja pää kylmänä yllättävissäkin käänteissä.

Hakijalta edellytämme taitoa projektien läpiviennistä sekä osaamista ja näkemystä nykyaikaisesta ja raikkaasta viestinnästä sosiaalisen median eri kanavissa. Erinomaiset yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot, paineensietokyky sekä priorisoinnin taidot ovat tarpeen tehtävän hoidossa. Edellytämme myös vihreää arvomaailmaa.

Katsomme eduksi kokemuksen kampanjoista, tapahtumajärjestämisestä, vapaaehtoisten rekrytoinnista, motivoinnista ja johtamisesta, kouluttamisesta ja koulutussuunnittelusta sekä vihreän politiikan tuntemuksen. Arvostamme myös Oulun ja/tai Pohjois-Pohjanmaan tuntemusta, sekä ajokorttia ja mahdollisuutta oman auton käyttöön.

Työsuhde on määräaikainen 1.8.2024–30.4.2025 (kunta- ja aluevaalipäivä 13.4.2025). Työaika on 35 tuntia viikossa ja palkka 2 760,07 €/kk + kokemuslisät Vihreiden palkkausjärjestelmän mukaisesti. Työnantajana toimii Vihreä liitto r.p.

Tarjoamme monipuolisen työn, johon työntekijä voi itse vaikuttaa. Koska työtä tehdään vapaaehtoisten kanssa, työaikoihin kuuluu iltoja ja viikonloppuja. Työpaikka on Vihreiden toimisto Oulussa, osittainen etätyö on mahdollista.

Onko tämä sinun paikkasi? Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään sunnuntaina 19.5. osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi “Hakemus: Oulun vaalikoordinaattori”, ja laita asiakirjat sähköpostin liitteeksi pdf-muodossa, tiedostonimissä sukunimesi ensin. Arvostamme hakemuksissa näkemyksiä Vihreiden näköisestä kampanjoinnista, joten tuothan kokemuksesi ja osaamisesi lisäksi lyhyesti esiin visiosi erinomaisesta vaalikampanjasta!

Lisätietoja tehtävästä antaa Marjo Tapaninen, toiminnanjohtaja marjo.tapaninen@vihreat.fi, p. 040 411 0445. Soittoajat
Ma 13.5. klo 10–12
Ti 14.5. klo 16–18