Hei sinä Eurooppa-politiikasta kiinnostunut: Kommentoi puolueen Eurooppa-ohjelmaa!

Luonnoksemme Eurooppa-ohjelmaksi, ”Vihreä Eurooppa”, on nyt laajalla kommenttikierroksella. Toivomme että kommentointimahdollisuutta käytätte te, puolueen aktiivit ja teidän sidosryhmänne sekä muut kiinnostuneet. Ei tarvitse olla Vihreiden toiminnassa mukana, otamme mielellämme vastaan kommentteja myös muilta tahoilta.

Ohjelmaluonnosta voi kommentoida kesän yli, su 22.8.2021 klo 12.00 asti, jonka jälkeen kommentit ja muutosesitykset käydään läpi työryhmässä ennen ohjelman lopullista käsittelyä puoluevaltuuskunnan kokouksessa lokakuun alussa.

Lue ohjelmaluonnos täältä.

Kommentoi ohjelmaa lomakkeella täällä.

Jos kommentoitte yhdistyksenä tai muuna ryhmänä, olisi mahtavaa saada kommenttinne yhteenvetona. Näin kommenttimäärä pysyy hallinnassa, mikä helpottaa ryhmän työtä merkittävästi.

Ohjelma itsessään on tiivistetty 15 sivuun ja haluamme pitää sen lähestyttävänä ja iskevänä. On siis mahdollista, että hyviäkin ideoita, ajatuksia ja lisäyksiä lyhennetään tai karsitaan. Jos koet, että kommenttikierroksen jälkeen ajatuksesi eivät ole päässeet arvoonsa, niin kannattaa olla yhteydessä puoluekokouksessa valittaviin valtuuskunnan jäseniin.

Suurkiitokset osallistumisesta!

Työryhmän puolesta,
puheenjohtajat Katri Ylinen ja Markus Drake

Lisätietoa antavat Eurooppatyöryhmän puheenjohtaja Markus Drake (markus.drake@vihreat.fi) sekä poliittinen suunnittelija Sarianna Mankki (sarianna.mankki@vihreat.fi).