Kuukausilahjoitus

Kiitos kiinnostuksestasi kuukausilahjoittamista kohtaan!

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa tietosi kuukausilahjoitusta varten.

Lomakkeen täyttämisen jälkeen lähetämme sinulle pdf-laskun ensimmäisestä lahjoituserästä jonka maksettuasi sinun täytyy tilata e-lasku verkkopankissasi ja tulevat laskut saat suoraan verkkopankkiisi.

Kysyttävää? jasenasiat@vihreat.fi vastaa!

Keräysluvan tiedot:

• Luvan saaja: Vihreä liitto rp
  • Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
  • Keräysluvan numero ja myöntämisajankohta: RA/2018/710, 14.8.2018
  • Keräysaika: 1.1.2019–31.12.2020
  • Keräysalue: koko Suomi Ahvenanmaata lukuunottamatta
  • Rahankeräystilit: FI46 8000 1900 0688 19
  • Kerätyt varat käytetään puolueen ja sen ehdokkaiden vaalikampanjoiden tukemiseen. Kerättyjä varoja käytetään vuonna 2019 maakuntavaalien, eduskuntavaalien ja Euroopan parlamentin vaalien sekä kuntavaalien 2021 vaalikampanjoihin. Lahjoitukset tulevat puolueen rahankeräysluvan mukaiselle keräystilille, josta ehdokkaalle osoitettu lahjoitus tilitetään edelleen ehdokkaan kampanjatilille. Kerättyjä varoja voidaan käyttää vaalikampanjoiden tukemisen lisäksi myös muihin hankkeisiin. Erikseen mainittujen vaalikampanjoiden lisäksi tuettavia hankkeita ovat puolueen ja sen jäsenyhdistysten toteuttamat julkisuuskampanjat ja yksittäiset yleisötapahtumat, joissa tuodaan esille tiettyä poliittista teemaa tai tavoitetta ja keinoja sen edistämiseksi. Lisäksi varoja voidaan käyttää yleistoimintaan, jolla tarkoitetaan esimerkiksi puolueen järjestämää tiedotus- ja koulutustoimintaa. Kuluja aiheutuu esimerkiksi tilaisuuden tai kampanjan markkinoinnista, tilavuokrista ja henkilöstöstä.
  • Kerätyt varat on tarkoitus käyttää 31.12.2020 mennessä, paitsi kuntavaalien 2021 tukemiseen kerätyt varat, jotka käytetään vaalien kampanja-ajan päättymiseen eli 2.5.2021 mennessä.
Mikäli valitset kyllä, sinun ei tarvitse maksaa erikseen jäsenmaksua valitsemaasi yhdistykseen, vaan kuukausieräsi sisältävät myös jäsenmaksun. Mikäli sinulla ei ole aiempaa jäsenyyttä valitsemaasi yhdistykseen, luodaan sinulle samalla jäsenyys. Jos valitset koko summan lahjoitukseksi uutta jäsenyyttä ei synny.
Jäsenmaksuosuuden ylittävä osuus voidaan antaa joko valitsemallesi yhdistykselle, puolueelle tai jakaa näiden kesken tasan.