Hallinto

Antti Stolt

Johdon assistentti

Toimin puoluetoimistolla vihreiden johdon assistenttina.

Risto Kankaanpää

Hallintopäällikkö

Olen puolueen hallintopäällikkö. Tehtävässäni valmistelen puolue-elinten käsittelyyn tulevia päätösasioita sekä huolehdin päätösten toteutuksesta ja seurannasta. valtuuskunnan, puoluehallituksen ja puoluekokouksen sihteeri kokousten käytännön järjestelyjä (mm. puoluekokous, valtuuskunnan kokoukset) yhdistysasioiden neuvonta (piiri- ja liittojärjestöjen osalta kuitenkin vastuu on järjestöpäälliköllä) sähköpostilistojen luonti ja pääylläpito arkistointi Hoidan tehtävääni etätyönä Vihreiden Turun toimipisteestä käsin.

Pinja-Liina Jalkanen

Tietojärjestelmä­päällikkö

Olen Vihreiden tietojärjestelmäpäällikkö. Toimenkuvana on kokonaisvastuu vihreiden tietojärjestelmien ylläpidosta ja kehittämisestä.

Ville Heimonen

Web-kehittäjä

WWW-palveluiden tekninen ylläpito ja kehittäminen WWW-palveluiden käyttökoulutus Kaikki sivupaketteja koskevat yhteydenotot osoitteeseen sivupaketti@vihreat.fi! Rajallisesta työajastani johtuen en voi vastata puheluihin, joten käytäthän yhteydenottoihin sähköpostia! Huom! Jos asiasi koskee puolueen www-sivujen sisältöjä, olethan yhteydessä Ville-Veikko Mastomäkeen.

Salla Paavilainen

Toimistopäällikkö

Toimistopäällikkönä työtehtäviini kuuluvat mm. puoluetoimiston ylläpito ja tilahallinta henkilöstöhallinnon tehtäviä taloushallinnon tehtäviä puolueen verkkokauppa kansalaispalaute osallistuminen kampanja- ja järjestötyöhön

Aleksi Laine

Talous- ja henkilöstöpäällikkö

Toimin vihreiden talous- ja henkilöstöpäällikkönä sekä hallintotiimin vetäjänä.