Järjestöt

Simo Raittila

Ajatuspaja Vision koordinaattori

Olen Ajatuspaja Vision koordinaattori. Työtehtäviini kuuluu lisäksi puolueen työryhmien työn tukemista ja kehittämistä sekä erilaisia selvityksiä. Työpöydälleni voit lähettää ideoita myös ajatuspajan Ajatuspadan kautta.

Kimmo Kyrölä

Kunta-asioiden suunnittelija

Toimin Kunta-asioiden suunnittelijana.

Katja Hintikainen

Järjestöpäällikkö

Vihreiden järjestöpäällikkönä tuen ja kehitän puolueen järjestökenttää muun muassa koulutus- ja tukipalveluita suunnittelemalla. Olen myös vaalipiirien ja suurimpien kaupunkien puolueen työntekijöiden esihenkilö ja kehitän heidän työnsä edellytyksiä. Puolue ja sen järjestöt tarjoavat jäsenillemme vaikutuskanavia, oppimis- ja harrastusmahdollisuuksia sekä tietysti mukavia uusia tuttavuuksia! Yhdessä jäsenten ja järjestöjen kanssa rakennamme entistäkin osallistavampaa ja vaikuttavampaa puoluetta. Tervetuloa mukaan, minkä tahansa vihreän järjestön kautta!

Kai Artes

Tapahtumatuottaja

Vihreiden tapahtumatuottajana vastaan Vihreiden tapahtumakonseptien kehittämisestä sekä tapahtumakoulutuksista. Lisäksi vastaan suurimpien tapahtumien tuotannoista (mm. puoluekokoukset, syyspäivät, Helsingin vaalivalvojaiset, SuomiAreena, Helsinki Pride, Maailma kylässä -festivaali).