Puoluetoimisto

Kirsi Syväri

Kampanjapäällikkö

Kirsi Syväri on Vihreiden kampanjapäällikkö.

Antti Stolt

Johdon assistentti

Toimin puoluetoimistolla vihreiden johdon assistenttina.

Simo Raittila

Ajatuspaja Vision koordinaattori

Olen Ajatuspaja Vision koordinaattori. Työtehtäviini kuuluu lisäksi puolueen työryhmien työn tukemista ja kehittämistä sekä erilaisia selvityksiä. Työpöydälleni voit lähettää ideoita myös ajatuspajan Ajatuspadan kautta.

Erika Nieminen

Viestintäsuunnittelija

Toimin puoluetoimistolla viestintäsuunnittelijana. Tehtäviini kuuluvat erityisesti puolueen graafisesta ilmeestä vastaaminen sekä visuaalinen viestintä.

Sarianna Mankki

Poliittinen suunnittelija ja kansainvälisten suhteiden koordinaattori

Poliittinen suunnittelija ja kansainvälisten suhteiden koordinaattori. Political Adviser and International Relations Officer. I also work as the international liaison to European Greens and other Green parties around the world.

Kati Lommi

Kampanjakoordinaattori

Olen kampanjakoordinaattori, valtaosa työtehtävistäni liittyy vuoden 2021 kuntavaaleihin. Työskentelen mm. ehdokkaiden ja ehdokashankinnan parissa sekä osallistun erilaisten koulutusten ja (vaali)tapahtumien järjestämiseen.

Veli Liikanen

Puoluesihteeri

Puoluesihteerinä tehtävänäni on johtaa puoluetoimistoa ja tukea puolueen puheenjohtajistoa ja kaikkia vihreitä toimijoita maailman pelastamisessa.

Kimmo Kyrölä

Kunta-asioiden suunnittelija

Toimin Kunta-asioiden suunnittelijana.

Liisa Kontunen

Viestintäsuunnittelija

Toimin Vihreiden viestintäsuunnittelijana.

Risto Kankaanpää

Hallintopäällikkö

Olen puolueen hallintopäällikkö. Tehtävässäni valmistelen puolue-elinten käsittelyyn tulevia päätösasioita sekä huolehdin päätösten toteutuksesta ja seurannasta. valtuuskunnan, puoluehallituksen ja puoluekokouksen sihteeri kokousten käytännön järjestelyjä (mm. puoluekokous, valtuuskunnan kokoukset) yhdistysasioiden neuvonta (piiri- ja liittojärjestöjen osalta kuitenkin vastuu on järjestöpäälliköllä) sähköpostilistojen luonti ja pääylläpito arkistointi Hoidan tehtävääni etätyönä Vihreiden Turun toimipisteestä käsin.