Vihreiden puoluekokous 2024 - majoitus

Yksittäiset majoittujat tai yhdistykset voivat varata huoneita Vihreiden kiintiöstä.

Hotellien ja puoluekokouspaikan sijainti on merkitty karttaan.

Sokos Hotel Heymo 1, Miestentie 5 (kokouspaikalta 0,9 km).

The room 1 hh 105 euroa / yö
The room 2 hh erilliset vuoteet 115 euroa / yö
The room 2hh parivuode 115 euroa / yö
They Heymo room 7 hh 255 euroa / yö (1 parivuode, 5 erillistä)

Huonehintaan ei kuulu aamiainen. All day -breakfast (8,50 euroa) on ostettavissa 24/7 hotellin aulassa sijaitsevasta älykaapista. Well 7 -ravintolan buffetaamiainen 9,80 euroa.

Huoneet ovat varattavissa kiintiötunnuksella BVIHREAT vain ajalle 27.-29.9. Erikoishintaisia huoneita on saatavilla rajoitettu määrä. Kiintiöstä tehdyt huonevaraukset on vahvistettava luottokortilla tai maksettava varausvaiheessa. Ensisijaisesti suosittelemme varauksen tekoa puhelimitse 0300 870 000 myyntipalveluun yksittäisten huonevaraukseen tai netissä Sokoshotels.fi -sivustolta. Yksittäinen kiintiöstä tehty varaus on peruttavissa kuluitta 7 vrk ennen tulopäivää. Huonehinnasta ei myönnetä kanta-asiakasetuja / bonusta. Huoneet ovat käytettävissä tulopäivänä klo 15 alkaen lähtöpäivään klo 12 saakka.

Forenom Hostel, Kivimiehentie 2 (kokouspaikalta 0,9 km). Huoneet ja hinnat nettisivulta.  Laita varaukseen Vihreiden alennuskoodi Ota10. Syyskuu on sesonkiaika, joten varaus kannattaa tehdä ajoissa ja tarvittaessa ostaa erillinen peruutuspalvelu.

Noli Otaniemi, Maarinrannantie 4 (kokouspaikalta 1,4 km). Alennuskoodilla VIHREATPK -20 % hinnoista. Koodi on voimassa 25.-30.9. Kaikki short-kategorian studiot ovat varattavissa etukoodilla niin kauan kuin kapasiteettia riittää. Koodi syötetään kohtaan alennuskoodi / promotional code ennen studion valintaa ja alennetut hinnat tulevat näkyviin. Varaukset suoraan hotellin sivuilta.

Lattiamajoitus. Perinteiseen tapaan tarjolla on myös maksuton lattiamajoitus perjantaista sunnuntaihin. Paikka vahvistuu myöhemmin; ilmoittautumislinkki tulee tämän jälkeen.

Muita majoitusvaihtoehtoja on esimerkiksi metromatkan päässä Helsingin keskustassa tai Espoon Tapiolassa.