puoluetoimisto

Vihreiden puoluetoimisto tukee vihreitä toimijoita paremman maailman rakentamistyössä.

Puoluetoimiston puh. 09 5860 4160
Sähköposti vihreat@vihreat.fi

Käyntiosoite Fredrikinkatu 33 A, 2 krs.
Toimisto on avoinna arkisin klo 10-15 (heinäkuussa suljettu). Vaalipiirien ja suurimpien kaupunkien vihreät työntekijät löydät täältä. Jäsenasioiden hoito jasenasiat@vihreat.fi,
neuvonta vihreille yhdistyksille yhdistysasiat@vihreat.fi.

Johto

Veli Liikanen

Puoluesihteeri

Puoluesihteerinä tehtävänäni on johtaa puoluetoimistoa ja tukea puolueen puheenjohtajistoa ja kaikkia vihreitä toimijoita maailman pelastamisessa.

Antti Stolt

Johdon assistentti

Toimin puoluetoimistolla vihreiden johdon assistenttina.

Henna Hakkarainen

Viestintäpäällikkö

Toimin Vihreiden viestintäpäällikkönä.

Heikki Isotalo

Toimin Vihreiden viestintäsuunnittelijana.

Liisa Kontunen

Toimin Vihreiden viestintäsuunnittelijana.

Sarianna Mankki

Poliittinen suunnittelija ja kansainvälisten suhteiden koordinaattori

Poliittinen suunnittelija ja kansainvälisten suhteiden koordinaattori. Political Adviser and International Relations Officer. I also work as the international liaison to European Greens and other Green parties around the world.

Ville-Veikko Mastomäki

Viestintäsuunnittelija

Tehtäviini kuuluvat viestinnän suunnittelun lisäksi ensisijaisesti verkkoviestintä, verkkosivujen sisällön tuotanto sekä visuaalinen viestintä.

Erika Nieminen

Viestintäsuunnittelija

Toimin puoluetoimistolla viestintäsuunnittelijana. Tehtäviini kuuluvat erityisesti puolueen graafisesta ilmeestä vastaaminen sekä visuaalinen viestintä.

Hallinto

Ville Heimonen

Web-kehittäjä

WWW-palveluiden tekninen ylläpito ja kehittäminen WWW-palveluiden käyttökoulutus Kaikki sivupaketteja koskevat yhteydenotot osoitteeseen sivupaketti@vihreat.fi! Rajallisesta työajastani johtuen en voi vastata puheluihin, joten käytäthän yhteydenottoihin sähköpostia! Huom! Jos asiasi koskee puolueen www-sivujen sisältöjä, olethan yhteydessä Ville-Veikko Mastomäkeen.

Pinja-Liina Jalkanen

Tietojärjestelmä­päällikkö

Olen Vihreiden tietojärjestelmäpäällikkö. Toimenkuvana on kokonaisvastuu vihreiden tietojärjestelmien ylläpidosta ja kehittämisestä.

Risto Kankaanpää

Hallintopäällikkö

Olen puolueen hallintopäällikkö. Tehtävässäni valmistelen puolue-elinten käsittelyyn tulevia päätösasioita sekä huolehdin päätösten toteutuksesta ja seurannasta. valtuuskunnan, puoluehallituksen ja puoluekokouksen sihteeri kokousten käytännön järjestelyjä (mm. puoluekokous, valtuuskunnan kokoukset) yhdistysasioiden neuvonta (piiri- ja liittojärjestöjen osalta kuitenkin vastuu on järjestöpäälliköllä) sähköpostilistojen luonti ja pääylläpito arkistointi Hoidan tehtävääni etätyönä Vihreiden Turun toimipisteestä käsin.

Aleksi Laine

Talous- ja henkilöstöpäällikkö

Toimin vihreiden talous- ja henkilöstöpäällikkönä sekä hallintotiimin vetäjänä.

Salla Paavilainen

Toimistopäällikkö

Toimistopäällikkönä työtehtäviini kuuluvat mm. puoluetoimiston ylläpito ja tilahallinta henkilöstöhallinnon tehtäviä taloushallinnon tehtäviä puolueen verkkokauppa kansalaispalaute osallistuminen kampanja- ja järjestötyöhön

Antti Stolt

Johdon assistentti

Toimin puoluetoimistolla vihreiden johdon assistenttina.

Järjestöt

Kai Artes

Tapahtumatuottaja

Vihreiden tapahtumatuottajana vastaan Vihreiden tapahtumakonseptien kehittämisestä sekä tapahtumakoulutuksista. Lisäksi vastaan suurimpien tapahtumien tuotannoista (mm. puoluekokoukset, syyspäivät, Helsingin vaalivalvojaiset, SuomiAreena, Helsinki Pride, Maailma kylässä -festivaali).

Katja Hintikainen

Järjestöpäällikkö

Vihreiden järjestöpäällikkönä tuen ja kehitän puolueen järjestökenttää muun muassa koulutus- ja tukipalveluita suunnittelemalla. Olen myös vaalipiirien ja suurimpien kaupunkien puolueen työntekijöiden esihenkilö ja kehitän heidän työnsä edellytyksiä. Puolue ja sen järjestöt tarjoavat jäsenillemme vaikutuskanavia, oppimis- ja harrastusmahdollisuuksia sekä tietysti mukavia uusia tuttavuuksia! Yhdessä jäsenten ja järjestöjen kanssa rakennamme entistäkin osallistavampaa ja vaikuttavampaa puoluetta. Tervetuloa mukaan, minkä tahansa vihreän järjestön kautta!

Kimmo Kyrölä

Kunta-asioiden suunnittelija

Toimin Kunta-asioiden suunnittelijana.

Simo Raittila

Ajatuspaja Vision koordinaattori

Olen Ajatuspaja Vision koordinaattori. Työtehtäviini kuuluu lisäksi puolueen työryhmien työn tukemista ja kehittämistä sekä erilaisia selvityksiä. Työpöydälleni voit lähettää ideoita myös ajatuspajan Ajatuspadan kautta.

Kampanja

Kati Lommi

Kampanjakoordinaattori

Olen kampanjakoordinaattori, valtaosa työtehtävistäni liittyy vuoden 2021 kuntavaaleihin. Työskentelen mm. ehdokkaiden ja ehdokashankinnan parissa sekä osallistun erilaisten koulutusten ja (vaali)tapahtumien järjestämiseen.

Kirsi Syväri

Kampanjapäällikkö

Kirsi Syväri on Vihreiden kampanjapäällikkö.