Eduskuntavaalit pidetään 18. maaliskuuta 2007.

Vaaliohjelma

Lue vaaliohjelmamme Vihreys on rohkeutta, vastuullisuutta ja oikeudenmukaisuutta
Vårt valprogram Att vara grön är att vara modig, ansvarstagande och rättvis
Elections policies, pdf

Lisätietoa perustulosta

Ehdokkaat

Vihreillä on ehdokkaita kaikissa 14 vaalipiirissä. Useimmissa piireissä ehdokaslista on jo täysin valittu, muutamassa piirissä listaa vielä täydennetään.

1. Helsinki
2. Uusimaa
3. Varsinais-Suomi
4. Satakunta
5. Häme
6. Pirkanmaa
7. Kaakkois-Suomi
8. Etelä-Savo
9. Pohjois-Karjala
10. Pohjois-Savo
11. Keski-Suomi
12. Vaasan vaalipiiri
13. Oulun vaalipiiri
14. Lappi
Vaalipiirit

Tue kampanjaamme

Voit tukea kampanjaamme lahjoituksilla.

Voit antaa verkkokauppamme kautta tukesi puolueelle, alueelliseen vaalityöhön (piirijärjestölle) tai tukea valtakunnallisten vihreiden järjestöjen vaalikampanjoita. Voit myös antaa tukesi yksittäisen ehdokkaan vaalityöhön. (LNKIT POISTETTU)

Toistaiseksi voit tehdä verkkokauppamme kautta lahjoituksia, jos olet Okopankin, Sammon tai Nordean asiakas. Jos olet jonkin muun pankin asiakas, voit tehdä lahjoituksesi tilillemme XXXX viitteellä XXXX. Lähetä lisäksi meille viesti talous@vihreat.fi, jossa kerrot kelle ehdokkaallemme tai mille vihreälle yhdistykselle haluat kohdistaa tukesi. Jos haluat tukea puoluetta yleisesti, ei erillinen viesti ole tarpeen.

Julkistamme yli 1000 euron lahjoitukset. Jos lahjoituksesi on yli 1000 euroa, pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä Vihreiden toimistoon.

Keräyslupa OKU 1702 A / E-Suomen lääninhallitus
Luvan saaja: Vihreä liitto rp, keräysalue Suomi Ahvenanmaata lukuun ottamatta
Varat käytetään eduskuntavaaliehdokkaiden ja puolueen jäsenyhdistysten vaalikampanjoiden tukemiseen.

Tilaa upeasti uudistunut Vihreä Lanka!