Puoluekokous 2020 - äänivaltaiset edustajat

Jäsenyhdistysten saama äänivaltaisten edustajien lukumäärä on vahvistettu puoluehallituksessa. (Taulukko)

Puoluekokousedustajien valinta pitää vihreiden yhdistysten sääntöjen mukaan tehdä yhdistyksen yleiskokouksessa. Yleiskokous voi erikseen valtuuttaa yhdistyksen hallituksen valitsemaan osan edustajista (tai kaikki). Koska kokous toteutetaan tänä vuonna etäkokouksena, ei varaedustajille liene yhtä suurta tarvetta kuin normaalisti. Äänestykset ovat sunnuntaina, jolloin äänivaltaisten edustajien läsnäolo on erityisesti tarpeen.

Alla on valtakirjalomake, jonka yhdistys täyttää, tulostaa ja allekirjoittaa. (Huom: piiri- ja liittojärjestöille on oma lomake "kattojärjestö".) Allekirjoituksen jälkeen lomake skannataan pdf:ksi. Myös jpg-tiedosto eli valokuva käy, kunhan se on riittävän selkeä. Nimeä tiedosto yhdistyksen nimellä, esim. MetsakulmanVihreat.pdf (ei lyhenteita, kiitos). Lomake lähetetään puolueelle nettilomakkeen kautta. Päivitys 15.6.: Ilmoittakaa edustajanne pian valinnan jälkeen. Takaraja ilmoittautumiselle äänioikeuden saamiseksi on 13.9.

Edustajien ilmoittaminen ja valtakirjan toimitus -lomake. HUOM: Nettilomakkeen käyttö vaatii Google-tunnuksen. Yhdistyksen hallituksesta löytynee henkilö, jolla tällainen on ja voi toimittaa tiedot. Ellei valtakirjalomakkeen lataaminen onnistu, sen voi lähettää sähköpostilla toimistopaallikko@vihreat.fi.

Puoluekokouksen pääsivulle